rólunk



NordicTrack Cégről

Tudj meg többet rólunk.



A NordicTrack jelentős múlttal rendelkezik a teljes testedzés terén, professzionális fitneszgépeit azoknak készítette és készíti a jövőben is, akik a kihívást látják az otthoni testedzésben. Legyen szó akár egy NordicTrack futópad hegymenet opciójáról, akár a NordicTrack elliptikus tréner gépének egyenletes, relaxáló mozgásáról, a NordicTrack egy hegycsúcs meghódításának élethű élményét nyújtja.

A NordicTrack vállalat az ICON Health & Fitness cégcsoport tagja. A NordicTrack márkanevet napjaikban prémium márkaként tartják számon a fitnesz termékek között.

Valamennyi NordicTrack futópad speciális, az ICON által kifejlesztett rezgéscsillapító rendszerrel készül.

NordicTrack cégfilozófia

A NordicTrack a világ vezető fitneszberendezés gyártóinak egyike, az egészséges életmód iránt elkötelezett nagyvállalat. Cégfilozófiája értelmében a magas minőségű, otthoni edzésre alkalmas sporteszközök révén igyekszik propagálni a sport, a mozgás fontosságát és professzionális megoldást kínálni a mozgásszegény életmód ellensúlyozására. A NordicTrack a rendszeres mozgás és egészséges táplálkozás népszerűsítőjeként is gyakran szerepel különböző rendezvényeken.

A NordicTrack cég

A céget PSI NordicTrack Részvénytársaságként Edward Pauls alapította 1975-ben Chaska-ban (Minnesota). Napjainkban a NordicTrack a CML csoport leányvállalata, az 1980-as években sífutó gépeivel robbant be a piacra és tett szert széles körű ismertségre. Rövid időn belül vezető helyet sikerült kivívnia a fitneszeszköz gyártók között, mivel a NordicTrack a többi gyártótól megszokott, bevett marketingpolitika helyett „agresszív”, erőteljes reklámkampányba kezdett mind a televíziós, mind az újsághirdetések terén. A módszer bevált, a NordicTrack sígépek eladása rekordokat döntött az USA-ban.

A NordicTrack fejlődése

A NordicTrack 1990-től sígépei mellett egy sor új fitneszeszközt mutatott be termékpalettáján – combgépeket, futópadokat, erőgépeket, haspadokat, és kombinált mozgássorokra épülő elliptikus trénereket. Minőségi termékeivel gyorsan kedveltté vált a sportolók és a szélesebb vásárlói réteg körében, így fokozatosan a sporteszköz gyártók élvonalába emelkedett. Napjainkban a NordicTrack a legnagyobb fitneszeszköz kereskedelmi lánc az Egyesült Államokban.



NordicTrack sígép – a kezdetek

Edward Pauls gépészmérnökként végzett a Wisconsin-Madison Egyetemen, és kezdetben sícipőket és kötéseket tervezett a Rosemunt Részvénytársaságnál fogyatékos síelők számára. 1969-ben a céget eladták, és Pauls ekkor kezdett dolgozni saját találmányán, a fogyatékos síelők számára fejlesztett sílécen, amelyet később outrigger síléc néven szabadalmaztatott. 1975-ben megalakult a PSI NordicTrack Részvénytársaság, és ezzel új korszak kezdődött az otthoni edzőgépek piacán.

A NordicTrack sígép ötletével Pauls – aki egyébként maga is lelkes síelő és sífutó – egy különösen hideg és esős edzés során kezdett először foglalkozni. Úgy gondolta, sokan kipróbálnák ezt a mozgásformát, ha nem kellene hidegben-hóban művelni, és nem tartozna hozzá az esések általi veszély. Az otthon, fedett és fűtött helyen alkalmazható sígép lényege a mozdulatsorok leutánzása, a test olyan módon történő megmozgatása volt, amely tökéletesen szimulálja a valódi sífutás során szükséges mozdulatok elvégzését. Pauls a garázsában kezdte gyártani a sífutás szimulátort. Mivel a sífutó közösségben szájról-szájra terjedt a hír Pauls gépéről, hamarosan felhalmozódtak a NordicTrack megrendelések, és a bevételeknek köszönhetően a garázsból egy raktárba költözött át a „gyártás”. Pauls a telefonos megrendelések rögzítésére alkalmazottakat vett fel, az új vállalat szervezésével kapcsolatos feladatokban pedig neje, Florence lett a gazdasági vezető.

A cég indulásakor a magazinokban elhelyezett NordicTrack sígép hirdetések nagyfokú érdeklődést váltottak ki. Kiderült, hogy a kiterjedt reklámkapánnyal nem csupán a síelőket sikerült elérni, hanem az aerobik eszközök iránt érdeklődőket is, akik igen vonzónak találták a NordicTrack sígépet, mint otthoni edzésre alkalmas fitneszgépet. Az 1970-es évek közepétől kezdődően egészen a ’80-as évek elejéig olyan fitnesz őrület söpört végig Amerikán, hogy a cég rohamléptekkel fejlődött: a kis családi vállalkozás jelentős versenytárssá vált a fitnesz iparágon belül. Az 1980-as évek közepére a NordicTrack 200 munkavállalót foglalkoztatott, és éves forgalma 15 millió dollár feletti volt. Bár a vállalkozás sikeres volt, Pauls rájött, hogy a további növekedéshez jóval nagyobb tőkebefektetésre lenne szükség, és amikor 1986-ban az állami tulajdonban lévő CML Csoport ajánlatot tett, ő beleegyezett, hogy eladja a NordicTrack-et.

NordicTrack a CLM-nél

Az 1986-os megvásárlást követő 5 év alatt a NordicTrack árbevétele 53%-kal emelkedett. Ugyanezen időszakban az értékesítés több, mint 500%-kal, azaz mintegy 135 millió dollárral emelkedett – ez az összeg a CML összértékesítésének 40%-át tette ki. Amikor a CLM megvette, a NordicTrack „egytermékes” cég volt. A 600 dolláros NordicTrack sígép jól fogyott, de a CML bővíteni szerette volna a termékpalettát és tovább terjeszkedni a piacon. Ennek érdekében a NordicTrack leányvállalat élére James Bostic-ot állították, aki korábban az autóiparban dolgozott vezetői pozícióban. Bostic felügyelete alatt a NordicTrack-nél bevezetésre került egy sor új termék, köztük a NordicTrack NordicPower, amely egy elegáns külsejű, a felsőtest edzésére alkalmas funkciókkal ellátott főnöki bőrfotel volt. Az 1200 dolláros NordicTrack NordicPower lehetővé tette, hogy használója két tárgyalás között megmozgathassa izmait anélkül, hogy az irodát el kéne hagynia. A termék az elfoglalt üzletemberek körében nagy sikert aratott.

A NordicTrack új vonala

A NordicTrack új termékeit úgy tervezték, hogy vonzó legyen azok számára, akik a College of Sports Medicine által végzett felmérések szerint az amerikai lakosság 52%-át tették ki: a felmérés értékelése alapján a lakosság több mint fele tudatában van a fitnesz fontosságának és végez is gyakorlatokat, de nem követ rendszeres edzésprogramot. Az Advertising Age-nek adott, Monte Williams-szel készült interjújában Bostic elmondta, hogy a NordicTrack tervezői olyan otthoni edzőgépek létrehozására törekedtek, amelyek könnyen elhelyezhetőek az otthoni környezetben, illeszkednek a bútorok közé, és nem „középkori kínzó eszközökre” emlékeztetnek.

Amellett, hogy új termékekkel bővítette a NordicTrack termékcsaládot, Bostic kiterjesztette a reklámkommunikációt is: megnövelte a közvetlen hirdetések számát a magazinokban, valamint a hálózati és kábel televíziós csatornákon is reklámokat indított.

A CML 1990-ben termékfejlesztésre és új NordicTrack reklámokra fordított befektetése egyetlen év alatt megtérült.

Az első NordicTrack kiskereskedés

Annak ellenére, hogy a NordicTrack közvetlen gyári disztribúció remekül működött a múltban, Bostic 1990-ben úgy döntött, megnyitja az első NordicTrack kiskereskedelmi üzletet Washington DC.-n kívül, egy bevásárlóközpontban. Ezzel megszületett az első „NordicTrack Fitness At Home” szaküzlet. Ahogy a Forbes-ban leközölt cikkben Henry Barksdale, a NordicTrack marketing menedzsere nyilatkozott a megnyitó kapcsán: „Néhány embernek szüksége van rá, hogy ott lehessen a gép mellett és belerúghasson a gumikba.”

A NordicTrack vezetés továbbra is arra törekedett, hogy új termékei révén folyamatosan erősítse a vállalat részvételét az egyre növekvő fitnesz piacon.

NordicTrack fejlesztés és új értékesítési politika

Az 1992-es becslések szerint akár 55 millió amerikai háztartásban voltak hajlandóak 300 vagy annál több dollárt költeni az emberek otthoni edzőgépekre, és a NordicTrack eladások mindössze 3%-át fedték le ennek a potenciális piacnak. A NordicTrack ezért újabb termékekkel bővítette kínálatát: a NordicTrack NordicFlex-szel, ami a testépítők számára kifejlesztett kondigép volt, valamint a NordicTrack Aerobic Cross Trainerrel, amely kombinálta a futópad, a lépcsőgép előnyeit és a NordicTrack sígép felsőtest-edző gyakorlatait. Mivel a közvetlen eladások fokozatosan háttérbe szorultak a kiskereskedelmi értékesítés javára, a NordicTrack újabb és újabb üzleteket nyitott. 1992-ben a cég „NordicTrack Fitness At Home” nevet viselő kiskereskedelmi lánca már 18 üzletből állt.

Míg ebben az évben a cég értékesítésének mindössze 8%-át tették ki a NordicTrack sígépen kívüli termékeladások, a következő évben ez az érték 25%-ra emelkedett.

Kutatás és Fejlesztés

A NordicTrack célja, hogy sokáig világelső legyen az otthoni fitness gépek területén. E cél elérése érdekében évente több mint 15 millió dollárt fordítanak kutatásra és fejlesztésre, több mint bármely más otthoni fitness berendezés gyártója.

Mi teszi egyedivé a NordicTracks termékeket? Innováció és technológia. Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a fogyasztók megjegyzéseinek és ötleteinek és a kiváló fejlesztőcsapatnak köszönhetően. A NordicTrack termékek kiemelkedő tulajdonságokkal és ergonómiával rendelkeznek.

A végső fázis mindig a valós élet. Mechanikai tesztelés annak érdekében, hogy a termékek stabilak, intuitívek és komplikálhatók legyenek ahhoz, hogy az elvárt eredményeket és minőséget elérjék.

A NordicTrack tovább finomítja és fejleszti termékeit annak biztosítására, hogy mindig az innováció élvonalába maradjon, lehetővé téve a NordicTrack számára, hogy megszilárdítsa vezető pozícióját a fitness piacon.

Nordic Advantage

1992 végén a cég megnyitotta Nordic Advantage nevű leányvállalatát. A Nordic Advantage igyekezett tőkét kovácsolni a NordicTrack hírnevéből, és megnyerni az egészség-tudatos amerikaiakat két-két újonnan nyitott kiskereskedelmi üzletéhez: A „Healthy Kitchen” boltokban kis konyhai berendezéseket (kenyérsütő, rozsdamentes acélból készült konyhaeszközök stb.) forgalmaztak az egészséges étkezés és életmód promótálásával, míg a „Healthy Express” egységeket a gyorséttermek egészséges ételeket kínáló alternatívájának szánták.

NordicTrack a csúcson

1994-re hatvan tagból állt már a „NordicTrack Fitness At Home” üzletlánc, ebből tizenkettő a prémium kategóriás eszközöket kínáló értékesítőhelyként üzemelt „Nordic Sport”, illetve kettő kifejezetten a fiatalabb korosztályt és családorientált vásárlói közeget célzó „Fitness for Fun” néven, valamint egy nagyobb méretű, exkluzív bemutatóteremként „Factory Direct” néven, ahol a NordicTrack termékcsaládok minden darabját bemutatták, beleértve a kedvezményes árú fitneszberendezéseket is. A NordicTrack továbbra is lenyűgöző teljesítménnyel működött: 1993-ra az előző évi 265 millióról 378 millió dollárra emelkedett az eladásokból származó bevétele. A CML részvények főként a NordicTrack sikere miatt váltak a Wall Street kedvencévé, 1993 júniusában a kötvényállomány egy részvényre jutó értéke elérte a 41 dollárt, aminek köszönhetően a Boston Globe a CML-nek ítélte az 1993-as „Év Vállalata” címet.

A NordicTrack új irányvonalai

  • 1997-ben megszületett a NordicTrack új termékvonalának első darabja, a NordicTrack Elliptikus Tréner, amely kifejezetten azok számára lett kifejlesztve, akik nagymértékű erőkifejtéstől, terheléstől mentes, ugyanakkor a teljes testet megmozgató és alakformáló edzési gyakorlatokat kerestek.
  • Válaszul a testépítők körében növekvő tendenciára, a NordicTrack piacra dobta a speciálisan egy-egy adott izomcsoport fejlesztésére tervezett gépeit: az AbWorks haspadot és a LegShaperPlus nevű comb- és csípőformáló fitneszeszközt.
  • A NordicTrack új értékesítési csatornák után nézett, hogy növelje a piaci részesedését, és megállapodott a Sears kiskereskedelmi lánccal, amely 850 üzlettel rendelkezett Az Egyesült Államokban és Kanadában.
  • NordicTrack az ICON Health & Fitness-nél
    A NordicTrack vállalatot 1999-ben az ICON Health & Fitness megvásárolta a CML-től
  • 2000-ben a NordicTrack termékpalettán futópadok, elliptikus gépek, fekvő biciklik, erősítő gépek álltak a sportrajongók rendelkezésére.
  • NordicTrack napjainkban
    Az ICON-nak köszönhetően a NordicTrack újra vezető helyet foglal el a fitneszpiacon, edzőgépeit a legmodernebb innovációs technológiát és legmagasabb minőséget képviselik a piacon.

NordicTrack története számokban

  • 1975: Edward Pauls megalapítja a céget PSI NordicTrack Részvénytársaság néven Minnesotában.
  • 1980-as évek: A NordicTrack sígép berobban a piacra.
  • 1986: A CML megvásárolja a NordicTrack-et. 1990: Az első „NordicTrack Fitness At Home” kiskereskedelmi üzlet megnyitása.
  • 1992: A „NordicTrack Fitness At Home” lánc 18 üzletből áll. 1992 A Nordic Advantage leányvállalat megalakulása.
  • 1993: A NordicTrack elnyeri az „Év Vállalata” címet.
  • 1994: A „NordicTrack Fitness At Home” kiskereskedelmi lánc 60 üzletből áll.
  • 1998: Az ICON Health & Fitness megvásárolja a NordicTrack-et.
  • 2000: A NordicTrack fitneszberendezések kínálata jelentősen kibővül.
  • 2003: A NordicTrack újra a piacvezető márkák egyike napjainkig.
  • 2005: iFIT interaktív technológia elindulása


NordicTrack Innováció

A NordicTrack az otthoni fitness piacot az innovációval és a termékeihez egyedülálló, fejlett műszaki funkciókkal vezeti. Ilyenek például a következők:

  • A helytakarékos futópadok és elliptikus gépek, amelyek egyszerűen tárolhatók
  • Webes érintőképernyős kijelzők
  • A dőlésszög tartománya legfeljebb + 40% -ról -6% -ra csökken
  • Exkluzív vagy állítható párnázó rendszerek
  • Interaktív edzési szolgáltatások, mint például az iFit Live vagy iFit SD,


Az otthoni fitnesz technika élvonalában maradva a NordicTrack továbbra is gyártja a legkívánatosabb futópadokat, elliptikusokat és kerékpárokat.

Telefon: +3618774865, Mobil: +36203253969

simplepay_hu_v2 cofidis_hu